torsdag 26 november 2009

Alltid sist med allt...

Jag är nog den sista på jorden som tror att min gravida mage inte syns.

* För jag blir lika förvånad varje gång jag ser mig själv i spegeln. För jag tänker alltid Oj, vilken stor mage.


* Varje gång någon säger när ska du ha? Blir jag förvånad och tänker hur kan hon/han veta det?


* Varje gång jag ska prova byxor så måste jag prova ett par stl 36 innan jag provar mammabyxor i stl 38. För kanske får jag på mig 36:orna!

* Jag tror fortfarande att jag kan hålla in magen för att klämma mig förbi någon.

* Jag blir otroligt paff och förolämpad när någon säger tjockis till mig, tills jag kommer på att jag är gravid.

* Jag tror fortfarande att jag kommer hinna med ett triathlon-lopp i sommar.



V.30. Men det syns inte, heller hur.... ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar