onsdag 4 augusti 2010

Det är mycket nu...

Just nu är det mycket men samtidigt är det lugnt. Eller så är det jag som vill att det ska vara lugnt och allt är under kontroll. Det går inte längre att säga - det är långt kvar... för nu är det inte så långt kvar.

Dopet och det andra roliga ska fixas. Resan ska planeras. Visum ska fixas. Passen ska hämtas. Uthyrningen av huset ska göras. Det ska rensas och handlas och så aktivera två otåliga barn.

Nu ska jag fortsätta min planering. Leta texter till två låtar som jag vill att mina kära grannar ska sjönga i kyrkan.

3 kommentarer:

  1. Ser fram emot firandet med er! Å vi får alla ta och göra soldansen :)

    SvaraRadera
  2. Vart ska ni resa? Måste ha missat det :S Tyvärr har jag märkt att man inte är lika skärpt längre av nån anledning ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vi reser till Asien i 5 månader. Så det finns en hel del att fixa =)

    Kram

    SvaraRadera