måndag 1 februari 2010

2,1 %


Nu är det 2,1% kvar av min graviditet. Jag är så less. Kan inte minisen komma ut nu!
Igår var jag ute och skottade ett "hus" åt O, inga värkar kom på kvällen. Om det hade varit för 4 veckor sen skulle jag ha varit liggandes i flera dagar med sammandragningar och värk men inte nu.

Minisen ligger nu mer stilla, sammandragningarna har blivit mindre och jag tröttare. Vad ska detta betyda? Lugnet innan stormen 2011 ( för just nu känns det som det kommer att ligga där till 2011) ?

Till och med O har tröttnat på väntan. Hon frågar varje dag om bebisen har knackat för att den vill komma ut.



Igår blev det hopp och lek i snön och korvgrillning på tomten.

1 kommentar:

  1. Jag har älskat att läsa dina gamla inlägg! Ger mig upphetsad på vad som kommer nästa på min resa.

    För närvarande försöker vi tänka oss med hjälp av en ägglossningsberäknare som jag hittade några månader tillbaka (här) - har du några råd att göra detta stadium lite enklare?

    Tack!

    SvaraRadera