onsdag 9 december 2009

Tappat ett ben?

O blir nog en bra storasyster. Här matar hon Vincent.


Jag var så uppslukad av mitt ego igår efter föreläsningen att jag glömde bort att skriva om Uppsala trippen.

Vi hälsade på Camilla och Vincent. Vi gjorde pepparkakshus och pysslade lite. Väldigt trevligt och god mat.
Jag undrar vad Vincent tänkte när han for runt i gåstolen som en trasdocka när O körde rally med honom. Jag tror han klarade sig ifrån shaken baby syndrome iaf. Men hur ska det gå när O får ett syskon?

Börjar bli lite nervös. Tänk om det slutar med att en arm eller ett ben far av från bebisen som det gör på hennes små dockor. Eller ännu värre om den hamnar uppochner i toaletten.....
Jag är en exemparisk mamma, jag är en exemplarisk mamma, jag är en exemplarisk mamma.....

Och eftersom jag inte har fixat mobilen eller sladden för att överföra bilder så kommer bilderna senare.
Pepparkakshuset

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar