lördag 13 juni 2009

Ett barn till ?

Idag har vi varit barnvakt åt O´s kusin I. I är 4½ år O är 2½ år. Det betyder fullfart medvetslös i allafall för oss min man och mig.

En har feber, den andra är snorig, lördagsgodis, isglassar, saftglas, hemmagjord pizza, tv, bebisar, sparkcykel, leka mamma pappa barn, kladdigt golv, bajsränder i toan och godisrester i soffan.
Roligt har dom iaf haft. Nu försöker min man att natta flickorna. Sist de sov i samma säng vaknade O och gallskrek och var livrädd för den "främnade" tjejen i sängen. Hoppas att det går bättre denna gång.


Ska vi verkligen skaffa ett barn till?

3 kommentarer:

  1. VAR DU DÄÄR? Det var ju jag också!!! Nej, jag hade ju velat träffa dig live så att säga. Jag såg inget barn som såg ut som din lilla tjej. Såg du oss????

    Jaja, vi ses ju på Riche snart med tanke på att jag just drucit en shake medan min man käkar chips...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter...pikant. Försent att ånga sig för min del men ni kan ju tänka om.

    SvaraRadera
  3. Nu har jag fått en ny blogg!! Äntligen! Det kliade så i mina fingrar :P. Var så kul o träffa er sist!! Tjejerna har verkligen blivit stora! Kram på er! Hoppas att ni får en mysig midsommar!

    www.ienrosaochbabyblavarld.blogspot.com

    SvaraRadera