fredag 12 juni 2009

Pengarna rullar ut som de inte ska

I går rullade pengarna in snyggt och smidigt. Idag rullar pengarna ut....
Har varit och badat med O. Man blir hungrig av att bada, det vet O. Man blir riktigt hungrig av att bada. Efter 20min var O vrålhungrig klockan var 10,20 så det var lite tidigt att äta lunch så det blev en korv med bröd. 20min senare var hon bara lite hungrig men ville inte äta lunch bara något litet så det blev en toast.

1h timme senare var O jättehungrig så då bestämde vi oss för att åka hem, stanna på något sushihak och köpa med oss mat.

Men eftersom jag blir så velig och slösaktig när jag blir rik så kunde jag inte bestämma mig för vad jag var sugen på. Så det blev sushi från haket, biff, pommes och beasås från VI och köttfärs för om det slutar regna så kanske vi kan grilla hamburgare!

Så istället för en måltid för 89kr så fick vi tre för 220kr. Bra eller dåligt?

En sak är säker jag ska inte bli affärsman!
Rik hemmafru passar mig betydligt bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar