lördag 13 juni 2009

Speedad eller dödlig?


Ninky Nonk, Pinky Ponk, Makka Pakka, Igglefiggle, Tomblibooerna, nej jag är inte hög!

Vi var på mamma24 bion imorse. I drömmarnas trädgård om jag inte minns fel. Var så trött att jag knappt minns hur vi kom dit.
Det bästa med hela biogrejen var att jag träffade en gammal lattekompis från mammaledigheten. Det var verkligen roligt att träffa er. Måste träffas igen så tjejerna får leka lite nästa gång =).

Filmen var inte ett dugg rolig, inte för min 2½åring och inte för mig. Kanske för en speedad person som hade slickat i sig för många frimärken kanske skulle se det roliga med filmen.

2 kommentarer:

  1. haha! Jag blev helt förskräckt när jag såg det på tv för första gången, men sen insåg jag att Al satt still när det var på, så nu gillar jag det ;) Och Upsie-Daisy är ju så söt! :D

    SvaraRadera
  2. Ha ha det där kollar Saga på varje dag här hemma. Ruskigt tråkigt, men hon gillar det.. Nästan lika skadat som Teletubbies :)

    SvaraRadera