söndag 10 januari 2010

Hur mycket skulle du ta för att vara clown?

Clownen Manne fick barnen att skratta inte gråta.

Idag har vi varit på julgransplundring. Fika, dans, clown och fiskedamm.

O dansade så hon svettades, Jonas hängde på så han blev svettig och jag....ja jag åt kakor och drack saft så jag svettades.

Mitt i clownshowen frågade min granne C mig.
- Hur mycket skulle du ta för att vara clown?

För det första har jag aldrig haft en fundering att vara clown och för det andra skulle nog föräldrarna kräva en gratis resa till barnpyskatrin efter att ha sett en fet, svettande kakmonster med sammandragningar rensa fikabordet, för just sån var jag idag.
Kvällen slutade med pizza och lammspett hos våra andra grannar. Nu ska jag ta en järntablett och be till Gud att tröttheten och yrigheten försvinner.

Min fina tjej som älskar att dansa och fisk i fiskedammen.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar