onsdag 13 januari 2010

Jag får en tvåkönad bebis!

Idag när jag åkte buss så försökte jag leta tecken om det är en tjej eller kille som ligger i magen.

" Om det kommer in en utländsk person på bussen vid nästa stopp så blir det en kille "
Det kommer in en riktig blekfis med vitt hår och isblå ögon.

" Om jag ser en brevlåda på min vänstra sida till jag kommer hem blir det en tjej "
Jag såg ingen brevlåda.

" Om det ligger en räkning i brevlådan när jag kommer hem så blir det en kille "
Ingen räkning låg i brevlådan.

Så nu tror jag att jag får en tvåkönad krabat. Vågar inte söka efter tecken på det.

Eller så gör jag det smidigt för mig, titta på DVD-filmen från 3-4D ultraljudet för där ser man ju om det är en kille eller tjej eller tvåkönad!



V.37 2010

V.37 med O

2 kommentarer:

  1. Wow, vilken skillnad. Ser ju ut som om korten borde byta plats med tanke på vad alla säger om att man brukar ha större mage vid andra barnet. Vad är det för en liten krabat du har där inne? Ser så fram emot att få träffa lillen, och er andra i familjen såklart också.

    SvaraRadera
  2. Var tvungen att kolla på min gravidmage. Jag glömmer så otroligt fort. Det jag med säkerhet vet i alla fall är att brösten inte är vad de har varit. Vart tog de vägen?

    SvaraRadera