onsdag 13 januari 2010

Man blir sjuk av att vara sjukskriven

Nackdelen är att vara hemma på heltid är att man inte har något roligt att göra. Egentligen finns det massor att göra men det är inte så roligt som att rensa kontoret, städa skafferiet, leta efter ett örhänge som är borta m.m

Så det enda jag tänker på just nu är mat. Vad vi ska äta och vad jag är sugen på.
Igår blev det fusk indiskmat och idag blir det nudlar med kyckling på torsdag blir det soppa och på fredag ska vi göra sushi.

När jag kommer hem från BB har jag beställt Italinsk buffé med något gott vin av min man, men eftersom min man säkert är med mig på BB så får jag kanske beställa det av någon annan.

Man kan säga att jag har bestämt/planerat matlista för ett år framöver. Och innan bebisen har kommit kanske jag har gjort en 3 års matsedel.

Fusk indiskmat med lammfärs, kanel kryddade morötter och ris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar