måndag 23 februari 2009

Ebba vs Linda

Ni har väll inte missat bloggkriget. Spännande som fan, säger jag som inte har annat för mig än sitta framför datorn 4timmar per dag, drömmer om hemmafruliv, massa barn och en man som är stor och stark och drar in stor kovan. Kanske ha en affär med poolkillen, dricka champagne, egen chafför och 150miljoner på kontot. ( Vi kommer aldrig skaffa pool efter det här inlägget )

Linda tagga ner lite nu och njut av livet! Är det så stressigt sluta blogga då.

Jag är småbarnsförälder med en tös i en jävlig jobbig period, jag gnäller och pratar bajs, MEN mellan 9-15 och 20-01 är jag "barnfri", ostressad, osminkad, det är okomplicerat och ostädat. Det är underbart!
Jag bakar mitt bröd, köper ekologiskt, rullar mina köttbullar och gör mitt vitlökssmör. Jag jobbar heltid, springer till bussen, köper dyra väskor, torka snor och bajs. Jag är avslappnad, cool och en jävligt bra mamma!


Ebba ge järnet nu, o-syndromet och lugn och ro i barnfamiljevärlden kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar