torsdag 19 februari 2009

Jesus & Bodström

Jag har pratat både med Thomas Bodström och Jesus den senaste veckan iaf vad dom har sagt.
Varför hittar man på ett namn när man ringer och ber om hjälp någonstans. Och varför dra till med ett "kändis" namn?
Det är som om jag skulle ringa till försäkringskassan och säga att jag heter Jesus och vill vabba för djävulen. Tar dom mig mer på allvar om jag säger att jag heter Jesus än Camilla? och vill vabba för O?
Ska prova nästa gång jag ringer och beställer tid hos tandläkaren.
- Hej jag heter Hillary Clinton och vill gärna ha en tid imorgon klockan 14,30, går det bra?

Nu ska jag gör mig iordning för jobbet kanske får jag prata med Michael Jackson idag eller Dolly Parton eller varför inte med SAABs VD Jan-Åke Jonsson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar