fredag 20 februari 2009

Och på första plats blir....

En nära kompis var här nyss med sin vackra mage och hennes sambo. Snart är det dags! Jag är lite nervös, vet inte varför jag ska vara nervös när andra ska föda, var ju knappt nervös själv! En annan vän ska föda nu idagarn. Jag hoppas att hon föder innan påsk för jag vill gärna träffa dom när jag kommer upp till den vita staden med isbjörnar på vägarna och skoterna utanför huset. Men med min otur lär hon gå över 7 veckor och vara den första i hela världen som föder i 47+5 och jag hinner åka hem. Men vi kommer att träffas i sep på våran tjejhelg så jag hoppas att du får en tjej och att du inte är i vecka 68+5 då!!! Söta killar är också välkomna!
Undrar hur man ser ut i 68+5?

Jag har redan köpt presenter en tjej och en killgrej ( blev bara så tyvärr! ), den som föder först får välja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar