onsdag 11 februari 2009

Powerwalk

Igår tog jag en powerwalk på 8km, idag tog jag en powerwalk på 1 mil. Äter 5 gånger per dag och nyttig mat. Varför står vågen still och överflödiga cm runt magen är fortfarande kvar?
Tredje veckan jag kör GI minus 3 dagar då det blev en massa vin, tjejmiddagar, chips och godis.
Tror nästan att jag måste köpa den här bok. Undra om man kan ligga i sängen eller framför tv och äta nyttigt och samtidigt gå ner i vik?
Utvecklingen går ju framåt.
Det som är minus med powerwalk är att jag har fått för mig att jag ska gå om alla som går framför mig. När jag har gått förbi en sengångare ser jag nästa rygg 5meter framför så då är det bara att gnata på för att gå om den och när jag har gjort det så är nästa och nästa osv. Södermalm och Kungsholmen finns det gott om folk behöver jag säga mer? Svettig blir jag iaf och det är väll meningen.
Jag går snabbare än jag springer *pinsamt*
Så Fredrik Paulún ta med det i din nästa bok som en inspiration för att komma ut på power powerwalk.
Rolig syn =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar