onsdag 11 februari 2009

underbar dag!

Idag har det varit en skön dag. Det blev ingen fika eller lunch på stan eftersom O bestämde sig för att somna när vi skulle åka.
Efter sovandet blev det bus och gympa på Pigga Barn, vaccination Havrix för O och sen middag med en kall öl =) ( inte konstigt att vågen står still )

Hon kände knappt sprutan och blev överlycklig när hon fick ett plåster och ett klistermärke :)















Klistermärket blev ett plåster på pannan!
Min lilla Drama Queen!





Jo mellan allt springande på stan så var jag med i en undersökning för HM home som kommer ut i vår. Fick en katalog med prylar och sen skulle vi låtsas handla det vi ville ha. Så på 5 min valde jag ut 5 saker det blev 970kr, åt 5 godisar, fick ett presentkort på 200kr för att jag ställde upp och glömde min halsduk på stolen.


Ja nu är vi hemma och J och lilla O har somnat och det är så skönt att få sitta själv framför datorn och bara glo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar