onsdag 25 februari 2009

Tänk positivt!

Jag har en känsla av att denna vecka inte slutar som jag vill.
Ska börja tänka positivt på allt och alla, så kanske jag är laddad med positiv energi när veckans slut närmar sig och inte bryr mig om små eller stora saker.

Har nyss köpte biljetter till ett evenemang, som jag längtar till! Har nu 3 grejor att se framemot. Roligt!

Igår skulle jag köpa den där väskan som jag har tjänat ihop av att släcka alla lampor på dagtid, har nu gjort det i 4 dagar och känner att pengarna börjar rulla in i plånkan. ( Kan vara lönen som kom in vid midnatt också.)
Men iaf så var väskan slut igår, men det är bra för då har jag sparat 800kr och ev fått ett öre i räntan. Ett steg närmare miljonen! Ska gå till en annan affär idag, spännande som fan, kanske har de har väskan där! Jag som älskar spänning!!

Jag känner mig redan gladare av allt positivt tänkande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar