tisdag 26 maj 2009

30år!


Idag fyller jag 30. Jag har ångest. Trodde inte att jag skulle få det. Har en sån ångest att jag bokade en golfkurs igår som började idag. Imorgon åker jag och min man ev ner till södra Sverige för attt köpa en mc, jag har bokat in en gitarrkurs med en vän och jag har bestämt med min far att vi ska hinna spela tennis innan dom åker hem.
Jag är så inspirerad av mitt nya ångestfyllda liv att jag håller på att spricka.
Tyvärr är jag inte så inspirerad att gå ner i vikt fast det är nog det enda som jag verkligen behöver göra!

3 kommentarer:

  1. du såg ju så smal ut på Mulberryväskbilden häromsistens. Jag fattar inte... Är du smal nedtill och tjock som en boll upptill? :D

    SvaraRadera
  2. Vill gratulera 30-åringen och igen tacka för festen. Å du, jag tycker om dig precis som du är.

    Varför plåga sig med att försöka få på sig jeansen man hade för 15 år sedan?

    SvaraRadera
  3. Tove: Det ligger fint fördelat över hela kroppen. Till och med på ryggen har jag fått lite valkar!

    Man märker när alla kläderna börjar bli för tighta och man tvekar om man ska sätta på sig en mamma tröja för att slippa hålla in magen :/

    Men det var snällt skrivet =)

    Camilla: Jag har svårt att göra mig av med jeansen och för snål för att köpa nya och för stolt för att köpa en större storlek!
    Tack själv det var roligt att träffa er!

    SvaraRadera