söndag 10 maj 2009

Vattis och kobbis

Jag behöver ett kort på bara mig och min man.
Och jag upptäckte nyss att det är väldigt svårt att hitta något kort där mitt huvud inte är dubbelt så stort än min mans huvud. Jag är grinfärdig för jag vet att jag inte har större huvud än min man. Eller har jag det?

Vi har ju lika storlekar på MC-hjälmarna och jag får ju på mig hans mössa utan problem.
Sitter jag längre fram än honom på ALLA bilder? Lägger bilderna på 5 kg på mitt huvud? Retuscherar min man alla bilder för att bli snyggar än mig? Eller är det någon hacker som vill förstöra mitt liv?

I fortsättningen blir det inga flera bilder på mig och min man. Nu har jag inte bara komplex för min degmage utan även för min degskalle. Hur blir man av med onödigt fett runt skallen?

Kan det vara därför jag har ont i ryggen för mitt huvud väger för mycket?

Har vi smeknamnen vattis och kobbis utan att veta om det?

4 kommentarer:

  1. Hahaha! Jag har hört att ryggvärk på grund av jättehuvud är ett jättestort problem. Tror till och med att det var den vanligaste orsaken till sjukskrivning här i Sverige :-)

    SvaraRadera
  2. Är det sant!! Då måste jag till läkaren imorgon. Vill gärna bli sjukskriven på alla solig dagar!

    Jag har broblem att komma in på din sida =(

    Ska försöka igen!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Har även problem att stava! Men nu kan jag skylla på mitt handikapp!

    SvaraRadera
  4. Du har en tendens att trilla ner i min spambox hela tiden. Får hämta upp dinna kommentarer därifrån, lite då och då... men det är det ju så klart värt!!

    Hoppas att du snart får fason på ditt gigantiska huvud, eller i alla fall blir sjukskriven ;-)

    SvaraRadera