tisdag 12 maj 2009

Mysstund med mig själv.

Idag har jag haft en egen-mys-dag. Har varit inne i små märkesbutiker på söder. Ätit glass i stormen. Hittade en Odd Molly tröja som jag gärna vill ha och sen har jag varit på en 2½timme massage, ansiktbehandling och handmassage. Underbart! En liten present åt mig själv.


Inga linjer och inga pormasker. Fick en utskällning att jag måste vara mer rädd om min hy. Jag får inte gnugga in peelingen och jag ska använda produkter för känslig hy. Sen skulle jag ju självklart använda Decleors produkter för det är det bästa för min hy!

Efter mysstunden med mig själv var det bara att stressa hem. Hämta O, stå och prata med de andra föräldrarna, laga mat, leka, gosa, vattna blommor, äta mat, plocka bort disk, tvätta händer och sitta på toan med O som inte ville bajsa själv.

Nu har jag kommit ikapp verkligheten igen!

3 kommentarer:

  1. JAg älskar verkligen Decleor-produkterna! De är så härliga och så luktar de helt ljuvligt. För övrigt unnar jag INGEN att få gå på SPA-behandling, om inte jag får följa med ;-)

    SvaraRadera
  2. Åååå, jag vill också ha en mysdag och jag blir så imponerad varje gång att du tar och hittar på så mycket. Du har ett och annat att lära mig...trot eller ej.

    SvaraRadera
  3. Hade du sagt det tidigare skulle jag ju självklart bjudit dig också kletskiten men nu var det försent!

    Camilla: Jag ska lära dig ett och annat. Första lektionen bli hur man åker/ligger mellan dagpappans ben! Bra att ha lärt sig när Vincent börjar på dagis/dagmamma.

    SvaraRadera