torsdag 21 maj 2009

Döde Christer i min dröm

Jag behöver hjälp, inte bara med nackspärren utan också med mina drömmar.

Inatt drömde jag om Christer Pettersson!
Han hade 3st golden hundar som min man ( min rikitga man) hade tagit med sig hem. Hundarna sprang som galningar upp och ner för våran trappa.

När sen min man berättade att det var Christer Petterssons hundar blev jag livrädd för jag visste att han skulle komma efter oss och mörda oss all ihopa. Hundarna var galna, min man var lugn, O lekte glatt och jag var livrädd.

Sen såg jag Christer Petterssons sarjade ansikte titta in i vårt hus. Han tittade argt på mig och skriker sen åt mig att jag skulle komma ut.
Helt plötsligt var det bara jag och ett nyfött barn som jag bär på hemma. Min man var borta. O var borta. Hunderna var borta.
Jag går sakta ut och ber till Olof Palme att ge mig ett tecken och bevis på att det var Christer som skjöt honom.


Sen blir allt rött och jag vaknar.


Vad ska den här drömmen betyda?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar