onsdag 20 maj 2009

Töntigt kärlekstest

Vad passar bättre bland taffsande grisar och Wentworth Millers tider. Jo, ett kärlekstest!
Och det ser ju inte så ljust ut för oss, min man och mig förstås. Det enda ljust är väll våra framtida lintottar.

Men jag vet att vi kommer hålla ihop resten av våra liv. Sånt vet man bara.
Vi kompleterar ju varandra så bra.

Han är smal, jag är tjock. Han är teoretikern, jag är praktikern. Han lever i verkligheten, jag i fantasivärlden. Han pedanten, jag är en snusker. Han är planerare, jag är spontan. Han drar ner mig på jorden, jag hoppar upp.

Min mans liv skulle vara så tråkigt utan mina äventyr och jag skulle vara så fattig och leva i en dimma med mina Mulberryväskor på olika festivaler världen över.
Men tillsammans har vi ju en underbar dotter, hus och fast inkomst!

Så vem som helst kan ju se att vi hör ihop!

2 kommentarer:

  1. Fyfan vad du är rolig! Skrattade gott år grisarna! Underbart!

    SvaraRadera
  2. 35% "kan fungera men det kanske inte kommer att blir helt enkelt"

    Berätta nå´t mer jag redan vet!!!

    SvaraRadera