söndag 24 maj 2009

Tack snälla!

Allt jag fick i present igår var toppen. TACK SNÄLLA NI! Ni har verkligen förenklat mitt liv och min 30-årskris. Tack än en gång!

Det var allt från Sushikit, köttätande växter, blommor, presentkort, pengar, golfklubbor och spikmatta.


Spikmattan har jag redan använt tre gånger och känner mig bättre i nacken/rygg/axel. Köttätande växten kan jag inte sluta reta med mitt finger sakta genom deras käftiga "gap". Pengarna har jag redan planer för. Sushikitet uppackat och diskat, klara att använda. Presentkorten blir någon rolig teater med min man. Golfklubborn, ja vad tror ni?. Blommorna har gjort att det har blivit hemtrevligt i vårt kök och de kompletterar våra köttätande växter bra.




Har jag berättat att jag älskar kalas?

2 kommentarer:

  1. Har du fyllt 30 nu? Grattis isf!

    Coolt att spikmattan funkar, ska lätt köpa en till sambon (och låna den själv).

    Mulberryväskan är assnygg BTW!

    SvaraRadera
  2. Jag fyller imorgon men har firat i helgen.
    Men jag kan absolut rekommendera mattan. Ont som fan men skönt efteråt.

    Tack, gillar väskan mycket!

    SvaraRadera