tisdag 19 maj 2009

Vad är nu detta!

Är det så här det är att bli gammal.


Idag har jag varit så där slarvigt vardagssnygg. Snygga baggy jeans, snygg Abercrombie & Fitch huvtröja, håret snyggt slarvigt uppsatt, nytt läppglans och sen detta!


Shepherd tofflor!!!!

När jag skulle hämta O hos dagfamiljen då upptäcker jag detta. Och då hade jag redan varit in i en matbutik, post och en kiosk. Inte kostigt att alla stirrade lite konstigt på mig. Det var ju inte för mitt nya läppglans dom glodde!

Tur att jag hade rena och hela strumper iaf!

När kan man börja skylla på åldern?

4 kommentarer:

  1. Hahaha! Då har du inte sett www.magda.nu ! Kolla in hennes blogg den 24 mars 2009! Efter det kommer du nog tycka att dina tofflor är heeelt okej :-)

    SvaraRadera
  2. Ha ha, kan lova dej att du inte är ensam ;) Kramar

    SvaraRadera
  3. När man börjar gå till affären iförd tofflor!

    SvaraRadera
  4. kletskiten: Haha....ja det där kommer jag nog aldrig göra!

    Milla: Ja, jag hoppas det ;-)

    Tove: Bra, då har jag något att skylla på!

    SvaraRadera