tisdag 19 maj 2009

Inatt drömde jag..


Inatt drömde jag något mysigt.
Jag och Wentworth Miller var på rymmen tillsammans.
Vi rymde från min man ( inte Jonas) utan en okänd ansiktslös man.

Det var en trevlig rymning. Så trevlig att jag inte vaknade av Jonas väckarklocka eller
av O´s morgonskrik efter mamma eller pappa.

Vi sprang genom New York och över åkrar ( åkrar i NY?). Åkte tåg, vi löste koder och vi var så där himla nykära.
Jag var rädd, han var modig. Jag var svag, han var starka. Jag var offer, han var min hjälte.

Vi var jagad av poliser, hundar och min okände ansiktslöse man. Vi var smutsiga, svettiga och sexiga tills.....

..vi skulle kräla in i en tunnel och jag råkade fastna.
Jag hörde de dräglande köttätande bestarna komma rusande mot mig. Wentwort tittade förälskat på mig.

- Vi syns snart igen sötnos sa han och som en slank ynkrygg försvann han som en orm in i mörkret.

Innan besten öppnade käften och skulle hugga tag i min rumpa vaknade jag. Kallsvettig, arg och lycklig för jag vet att Min man skulle aldrig lämna mig fast i en tunnel!

Är jag arbetskadad, Prison Breakskadad eller är det så att min rumpa är enorm, ett tecken på att det är dags att börja träna?

3 kommentarer:

  1. Jag älskar verkligen att läsa dina inlägg!

    Han är ju så j*vla sexig, jag skulle lätt strypa två delfiner för att komma innanför hans byxor ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, jag har faktiskt drömt om att jag rymt med han jag med...han och jag rymde från ett fängelse med polisen hack i häl...och vi gifte oss mitt i allt! Kanske jag också är skadad av den serien? ;)

    SvaraRadera
  3. Rebecca: Han är sååå snygg =)

    Elin: Så ni hann gifta er. Nu blev jag avvis!

    Kram på er!

    SvaraRadera