tisdag 28 april 2009

Confjös = Converse

Vi äj "Confjös" gänget! - Sagt av min 2åriga dotter!

5 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Jag la dig i min blogglista, så nu slipper du inte mig! :-)

    SvaraRadera
  3. Oj, jag råkade ta bort min kommentar... ville bara ändra den lite.

    Vad jag skrev var att vi var sjukt lika. Jag hade samma nyårslöften som du, nästan... ett ord skiljer... jag hade inte miljö utan mig.

    SvaraRadera
  4. Tack, de ska verkligen bli roligt :-D

    hehe ja visst vare!

    söta ni e med era converse hehehe jag och dottern hade oxå de en tid

    SvaraRadera
  5. Mor duktig: Tänka mer på sig själv, skulle man ju ha haft. Får ta det nästa år =)

    Nanaa87:
    Ibland blir det lite pinsamt, för O ska ha likadana kläder som mig och ibland blir det somsagt lite pinsamt =)

    SvaraRadera