torsdag 9 april 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Edvinsmamma.

Har blivit utmanad av Fyra Tv-program jag brukar se.
* Desperate Housewives
* Greys Anatomy
* Laila på landet
* Vad blir det för mat

Fyra saker jag gjorde igår.
* Badade på världens roligaste badhus
* Åt massa mat.
* Drack vin
* Pratade med en kompis som nyss fick barn.

Fyra grejer som står på min önskelista.
* KitchenAid
* En dyrväska
* Pengar
* Glass med maränger och bananer

Fyra saker jag avskyr.
* Lögner
* Falskhet
* Orättvisor
* När barn far illa

Fyra saker jag tycker om att göra.
* Shoppa saker till mig själv.
* Resa
* Mysa med familjen
* Äta chips

Fyra saker jag åt igår.
* Laxmacka
* Hamburgare
* Laxplanka
* Gravad laxmacka

Fyra namn jag skulle kunna döpa mitt barn till (förutom de/dem ja redan har)
* Hemligt
* Mer hemligt
* Superhemligt
* Jag-måste-döda-dig-om-du-vet-hemligt

Fyra jobb jag skulle vilja ha.
* Snuskigt rik hemmafru
* Vd för Google
* Sångerska ( om jag hade en röst )
* Ännu mera snuskigt rik hemmafru

Fyra snabbmats ställen jag gillar.
* Sushi
* Sushi
* Sushi
* Sushi
Fyra personer jag ringer eller sms:ar nästan varje dag.
Ingen, jag är otroligt dålig på att höra av mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar