onsdag 8 april 2009

Våldtäcktstrosan är den är för att stanna?

Ja vad ska man säga. Jag hoppas verkligen att det ska komma något som kan få oss att känna oss säkra. Men en trosa med skärp både i midjan och runt varje ben känns inte riktigt rätt. Fast tanken är bra!

Men.....

1. Man får alltså inte vara full och glömma hur man ska ta av sig trosan när man är kissnödig. Om man kissar på sig och har en stor blöt fläck mellan benen då får man ingen taxi eftersom de tror att man är för full och inte kan betala. Alltså får jag gå hem, kommer gå vilse, lägger mig utmattad på en stickig och sliten hammock på någon kollonilott vid Gullmarsplan och fryser ihäl.

2. Man får inte heller bli akut bajsnödig. Går man runt på Stureplan och luktar bajs, ja då kommer polisen och tar en till psyket. Där blir man proppad med en massa piller. Sen är man så nerdrogad att ingen tror på en när man säger att man inte hann knäppa upp tre skärp på trosan.Och när jag ringer polisen för att jag har blivit kidnappad av psyket. Ja, då kommer de bara be mig ringa 114 14 och göra en anmälan och sen läggs allt ner bara för att jag ringer från psyket. Så då kommer jag sitta där några år och tillslut har jag blivit psykisktsjuk av att befinna mig bland alla riktiga psykisktsjuka

3. Man får inte bli akut kåt för om mannen ser dom här trosorna och innan han har fått av dem så har han nog både tappat lusten och somnat.

En trosa som har en inbyggd boxningshandske och som sprutar tårgas (muttvänlig förstås) och som samtidigt dra i våldtäcksmannens pung tills han förblöder innefrån och döljer bilringarna på magen. Ja, en så trosa vill jag ha!

3 kommentarer:

  1. Haha, ser att du fick med allt jag tänkte på när jag såg den inne på Aftonbladet ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha, klockrent!
    Du har förresten blivit utmanad :)
    Kram

    SvaraRadera