söndag 19 april 2009

Jag = Cartman?

Ett förtydande!
Jag är INTE Cartman!

Cartman är bara 9 år gammal, antisemit och beundrar Adolf Hitler och det gör INTE jag!
Han hatar hippies och jag gillar dem.
Cartman bor med sin mamma som är hermafrodit och har varit med i en tysk bajsporrfilm.
Min mamma är inte hermafrodit och har inte varit med i tysk bajsporrfil. Min mamma har nog aldrig varit med i tv någonsin! Min mamma är en bullmamma som gör bullar, kakor och hemlagad mat. Hon städar, tvättar och curlar båda min pappa, mig och min bror. Hon är underbar!

Så, det är bara utseendet som jag och Cartman har gemensamt! Så nu behöver ni inte tänka mer på det!

Jag är nog mer lik Alex i Madagaska just nu.
Jonas o O springer runt som små punchpraliner som jag bara vill ta en tugga av!

1 kommentar: