måndag 20 april 2009

Oj vad stor jag är!


Innan min powerwalks efter frukost, cyklade vi till dagfamiljen (dagmamma och dagpappa).
Man märkte att O hade blivit 6månader äldre, för nu gick det undan! Dags att titta på en större cykel åt henne.
Efter lämningen tog jag en powerwalks på 30min. Min hurtiga och stänga granne kunde inte följa med och när hon inte följer med så genar jag. Jag genar överallt där man kan gena. Genom täta skogar, bevuxna ängar och byggnader.
Så 1,5timme som vi brukar gå blev bara 30min.
Oj ,vilken skugga det blev på marken av mig, så stor är jag inte. Eller är jag? Måste gå och kolla i spegeln.

3 kommentarer:

  1. Blogg tips: valjlycka.webblogg.se

    Med min blogg vill jag sprida positivt tänkande, och att alla kan gå hur långt som helst, bara man har viljan!

    Sprid gärna min blogg, kanske till någon som behöver uppmuntran i vardagen, eller till något som bara vill ha något positivt att läsa!

    Ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  2. Du kom som en räddare från ingenstans! Satt nyss och tänkte på godis och helt plötsligt kommer du och sprider "positivt tänkande"
    Måste genast in och kolla din blogg så kanske jag slutar tänka på Center, lakritspipor och gröna grodor.

    SvaraRadera
  3. Vad häftigt med dagfamilj!!! Har jag aldrig hört talas om förut :o)

    Har du inte en stegräknare så kan jag rekommendera det. Det sporrar mig att gå en extra sväng istället för att gena :o)

    Kram Linda

    SvaraRadera