söndag 26 april 2009

Malaria, skrumplever och gratis gitarrlektioner

2 fester efter varandra för en kåt, glad och tacksam mamma blev lite för mycket. Jag är tydligen inte 20, fast jag ser ut som det!
Jag hade roligt och nu har jag stillat min ångest med att köpa en malariabehandling åt mig själv, hittade sidan hos fyra nyanser av rosa.

Bilden är från 30-års festen igår och det ska föreställa 3personer som spelar bas/gitarr/gura eller vad det nu heter och 1person som spelar trummor.
Bilden är lika mörk som min lever är idag.

Fick även ett erbjudande av en okänd man om gratis privatlektioner i gitarr!
Han kan ju vara psykisk sjuk, en okänd snuskig beundrare eller en mördare. Ska jag tacka ja?
Jag vill ju lära mig och jag har en gitarr som står här hemma och dammar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar