onsdag 15 april 2009

Kalla mig gärna Jesus

Jag känner mig som Jesus. Allt jag rör vid blir bättre, allt jag gör blir ganska bra och allt jag vill uppfylls nästan.


Jag har hämtat O hos dagfamiljen, skickat iväg ett paket, handlat presenter, lagat Zuccinilasagn, städat köket, tvättat kläder, lekt med O, pysslat och fixat presenten, planerat morgondagens middag nattat O, kollat nyheterna, upptäckt att jag har betalat två räkningar två gånger och detta har jag hunnit mellan 15,30 och 20,30.


Jag är en stolt höna som gärna vill lägga några ägg ikväll!











3 kommentarer:

  1. Du har haft fullt upp idag ser jag :)
    Duktig du varit!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Fullt upp ser jag :) Vifta dina magiska jesusfingrar hitåt också så kanske det smittar av sej ;) Kram

    SvaraRadera
  3. Oj, vad du har legat i!!!
    Mitt nya liv börjar på måndag, så jag har helgen på mig att smaska :o). Undrar vad som händer med Gottegrisen sen?!?

    //Linda

    SvaraRadera