måndag 20 april 2009

Ryser av jord under naglarna!

Har kört runt till alla blombutiker söder om Stockholm på förmiddagen. Jag ville ha stickers till mina blommor. Lite roliga grodor och sånt krams men hittade inte det någonstan. Till slut hittade jag en lite fjäril i Nacka så den blev det!
Har planterat 3 hinkar, blomlådan och en annan kurka med fina röda pensér. Så nu är händerna stela och torra och svarta. Brrr!
Snart ska jag hämta O och då ska vi sätta luktärter. Fröer för Juniorer! Det känns tryggt, dom kan man inte misslyckas med. Tror jag!

2 kommentarer:

  1. Har du sett att du smörade dig till biljetter till Söderlundskans lövnight imorgon? En av mina kompisar vann också. Skrev en pikkommentar till Ann (där jag även kallade dig kompis, du får heta det nu) men du får nog tyvärr gå utan mig! ;)

    SvaraRadera
  2. Schysst! Jag hoppas att du får den sista biljett för Åsa i Sundsvall kunde inte komma ner! Om du får den så syns vi på Söder på onsdag!

    Kompis!

    SvaraRadera