lördag 18 april 2009

Gi´s svarta baksida

Jag är sockerlist!
Just nu kallsvettas jag, mår illamående, skakig och yr. Min kropp skríker efter godis, sötsaker och chips.
En erfaren Giiare sa att tredje dagen är den värsta och jag hoppas verkligen att det stämmer, för jag vill inte vara med om denna tråkiga dag igen.

Tidingen skrev ju inget om illamående, skakningar och kallsvettningar! DÅLIGT!! Ska aldrig mera köpa Amelia!

Det borde finnas ett behandlingshem för sockerberoende personer som mig!

Har hört att man kan dricka vin. Rött vin. Stämmer det? Eller föresten svara inte på den frågan. Det man inte vet mår man inte dåligt av!

3 kommentarer:

  1. Har också läst att dag 3 är den jobbigaste dagen. "Du har minskat din kolhydratreserv och börjar nu bränna bort fettdepåerna" - så säger Ola i min lilla GI-bilaga. Det låter ju bra :o)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Iiiiik låter jobbigt!

    Jag äter några tabletter som gör att jag tappar suget på sötsaker, (har snart gått ner 10kg pga av de) det ska ju finnas receptfria på hälsokost affärarer osv. Du kan kanske kombinera GI och såna tabletter ibörjan?

    SvaraRadera
  3. Vad är det för tabletter? Jag måste ha!!

    SvaraRadera