onsdag 22 april 2009

Oduscha-dieten

Efter 1 vecka med GI. 1,5kg lättare innan duschandet, oförändrat midjemått och några cm plattare rumpa.
1vecka av slit, illamående och ständigt hunger.

Allt ont för något gott med sig. Jag säger tvärtom. Allt gott för något ont med sig.
För det första, efter min morgondusch så gick jag upp 100g. 100g, 100g, 100g!!!!
7min i duschen gör en alltså fet! För lite vatten i håret kan inte göra att man går upp 100g!
Så i fortsättningen ska jag bara duscha var tionde dag. Eller varför inte en gång i månaden.
30 dagar = -3kg!
Oduscha-dieten, Amelia och mag-dieten kan slänga sig i väggen.

Jag behöver nog inte läsa ut Orgasmboken iaf, och intimgelen kan jag lägga upp på hatthyllan.

Och för det andra så har jag ont i skinkorna! Fråga mig inte hur. Blev också lite förvånad hur jag kan ha ont i något som jag inte har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar