fredag 20 mars 2009

Blottar mitt hus del3

Vi tar några bilder till när jag ändå är på G... Här är en del av köket. Fattas bara kakel och lister och korgar. Det finns alltid saker att göra med ett hus brukar man väll säga. Så varför göra klart något då?

Min hemmagjorda Nightfly kopian av Catarina Larsson. Underbar lampa!


Egen designad klädhängare till O´s kläder. Gjord av två pinnar och några skruvar, enkelt och billigt. Har en liknade ovanför åt våra kläder.

Våran altan. Lika stor åt andra hållet + några kvm till. Här ligger jag på somrarna samtidigt som min kära vingranne två hus bort ligger på sin altan. På somrarna ligger vi och pimplar vin och sms:ar till varandra. Och nu undrar ni varför vi inte ligger på samma altan och pimplar vin. Jo vi njuter av ensamheten men vill samtidigt dokumentera för någon hur bra man har det utan att skryta, därför sms:ar vi varandra!

5 kommentarer:

  1. Så fint ni har det och bilden på lilltjejen i headern är underbar!!

    SvaraRadera
  2. Tack :) Använder lite photoshop och lite picnik.com (gratisprogram på nätet, enkelt att använda).

    hihi än syr jag ingenting (har aldrig ägt en symaskin och har nog inte sytt något mer än en raksöm på ett par byxor sen syslöjden i skolan... Tanken är att jag ska sy lite kläder till Tuva... får se hur det går ;) Vad syr du för nått kul?

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag har sytt lite kläder till min dotter. Ett tips är att gå till Bibblan och låna böcker med mönster =)

    Ska gå in och kolla picnik.com =)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Fin night fly lampa du gjort =) Vart har du köpt själva metallstommen så man kan hänga blommorna på? Vill också försöka mig på en sån =)

    SvaraRadera