torsdag 26 mars 2009

Rånad eller våldtagen?

Kent i Hägernäs har mejlat in till City.
Han vill att vi kvinnor ska sluta använda handväskor pga den ökade risken för överfallsrån mot kvinnor.

Ärligt talat så tror jag att det är lika många killar som blir av med sina datorväskor, nuppinallar jag menar juppinallar, dyra klockor och jackor.

Jag vill kunna ha handväska och känna mig säker, jag vill kunna bli stupfull utan att bli våldtagen, jag vill kunna ha kortkort utan att någon ska tafsa på mig.

Problemet är inte hur jag ser ut, utan problemet är dom där jävla snorungarna som rånar/våldtar/tafsar!
Kent har du ingen lösning på hur vi ska bli AV med rånare/våldtäksmän/tafsare istället?

Ps. Jag blir sällan full och har sällan kortkort och om jag har det så är det ändå ingen som tafsar på mig, men tänk om..DS

1 kommentar:

  1. Det var det fånigaste jag hört.. Som att det är vårt eget fel att vi blir rånade?? Kunde man ju ge seh f*n på att det var en karl som yttrat sej så korkat ;)

    SvaraRadera