fredag 20 mars 2009

Tema: Heminredning del1

Idag tänkte jag blott mitt hem och saker jag vill ha och saker som jag tänker göra när det blir varmare ute.
Ett sånt här träd fast med längre grenar och en ljusslinga bakom kan inte vara så svårt att göra. Skulle vara snyggt i dotterns rum så hon kan hänga upp alla sina kläder, väskor och leksaker.
Skulle även vara snyggt att hänga handukar på i badrummet.



Det här är nog världens finaste kökslampa. Jag vill verkligen ha en sån till vårt barnvänliga mexikanska svenska lantkök med en liten modern gammeldags känsla.
Den skulle hänga fint här.
Den här väggen är supersnygg! Undra bara vilken vägg och vilket motiv den ska ha i vårat hus.
Hela familjen på en vägg känns lite patetiskt, och bara på O känns också lite konstigt ( fast det skulle vara sött). Tänk om vi får ett barn till i framtiden vad ska den bebsien tänka.
Det blir nog en bild på mig och O, det blir mest rättvist eller hur?

Bilderna är tagna ur Allt i hemmet tidningen.
Ja, det var inte så mycket till blottning men det kommer flera bilder. Måste bara städa, laga mat, göra en tårta för idag fyller Jonas jämnt, ev måste vi till läkaren med O också som inte blir bättre. Väntar med spänning på att läkaren skall ringa.
Nu hostar hon, snart kräks hon....måste gå.

2 kommentarer: