onsdag 18 mars 2009

Slimmad kropp dag 2

Eftersom O fortfarande är dålig så kom jag aldrig iväg på träning under dagen. Så när Jonas kom hem stack jag iväg på en motions shoppingrunda.
Var även och handlade lite mat och spionerade vad andra hade i sina korgar. En 50årig man hade en massa Allévobars och kakor i sin korg. Spännande. Jag studerade/glodde på honom från topp till tå, fantiserade hur hans fru såg ut, hur de bodde, vad de jobbade med tills han tittade på mig med avsmak och fnyste, betalade och gick därifrån.

På vägen hem i bilen blev det en litenliten godisbil och till middag blev det 95% köttkorv med pyttelite potatismos. Nu blir det bara en kopp te framför tv och bredvid en brännhet O.

Lugn och behaglig start på min jakt efter den perfekta jeansstjärten.

4 kommentarer:

  1. Spännande att följa. Skulle behöva göra ngt liknande men kan väl bara delvis nu. Kör hårt iaf, det går nog bara man ger sig fan på det!

    SvaraRadera
  2. Motion/shopping lät bra! Det ska jag ta efter... Jag gick både imorse och efter jobbet, men kommer ju lägga ner imorgon eftersom jag följt det mönstret sedan nyår :-)

    SvaraRadera
  3. Toves du är väll en flitig gymbesökare =) Är lite avvis att du orkar dit...mitt gymkort ligger orört i plånboken. Men du får längta efter något annat ;)

    SvaraRadera
  4. Supermamman: Kan verkligen rekommendera motionsshopping. Både roligt och lite svettigt.
    Idag måste det har varit underbart och promenera.
    Det mönstret skulle jag vilja ha =)

    SvaraRadera