torsdag 19 mars 2009

Slimmad kropp dag 3

Frukost: Kesoplättar med rödlök och kassler serverades med bacon och en lite tomatsallad.

Det ska föreställa min frukost inte askan efter en korvgrillning.


Det var gott och mättande och jag känner redan att jag har tappat 100g. Jag är ganska nöjd, vågar inte prova jeansen än, får nöja mig med att mammabyxorna är för stora iaf!

Sen slank det ner en godisbit bara så där också, O tackade glatt nej och förklarade att det INTE var lördag idag. Jag kunde ju förstås inte hålla mig.

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Ramlade in från Blogupdate.com. Kesoplättar? Det lät skumt - men gott! Något recept?

    SvaraRadera
  2. 3ägg
    En liten burk Keso
    100gram röktskinka.
    ½ hackad rödlök
    1msk senap
    Krydder eftersmak.
    Salt och peppar.

    Blanda ihop allt och stek.
    Ganska svårt att steka dem, men vill man kan man ha i lite dinkelmjöl.

    Ibland hackar jag även ner en lite bit chili, riven färsk ingerfära eller en liten bit fetaost.
    Det är bara fantasin som sätter stopp. Klyschit värre! Lycka till =)

    SvaraRadera