söndag 22 mars 2009

DIF 1poäng

Middagen gick bra. Vi är fortfarnde sams och vi blev till och med bjudna hem till dem på en Wii kväll.
Porten blev lite överkokt för min smak, jag vill gärna ha den blodig och saftig, men de andra tyckte det var gott så det blev 1poäng till till Djurgårdsfamiljen.

O lekte glatt med grannbarnen 8 och 11år, men vid 20,00 fick hon nog och gömde sig under täcket och somnade, tyst som en mus.
Tänk om det kunde vara så här varje kväll.

Nu är det söndagkväll och det är dags att börja sin slimvecka igen. Jag känner mig mer laddad än vanligt. NU ska jag klara mig till fredag! Inget godis och en massa promenader!

Vinet är slut, chipsen är slut och godiset är slut. Kvar har vi 2st russintomater, 1st ledsen sallad, 1st gröngrå rödlök och 1st morot. Vad kan man göra för måltid av det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar