onsdag 18 mars 2009

Varför just idag

Har nyss stor städat köket och hallen. Inte för att jag ville och inte för att det behövdes utan för att O spydde ner golvet och då behövdes det städas. Och mitt i allt så råkade jag halka i en spypöl, O duschade ner halva badrummet och jag fick 100 kväljningar av spydoften.
Nu är iaf köket och hallen glänsande rent och det är väldigt frestande att lämna en Alvedonfylld O hos dagmamman imorgon!

Min gråa livlösa kropp behöver sol, frisk luft och ensamhet.
Skulle gå ut och sätta mig när O sov midda vad hände jo jag somnade också INOMHUS! 20min fick jag sitta ute efter 40min sömn och innan en gråtande O vaknade.

Nu försöker jag locka med henne ut på en liten promenad för att köpa isglass men hon är verken intresserad eller sugen på glass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar