tisdag 17 mars 2009

Sex med Ben & Jerry´s


När man bloggar omkring lite så känns det som många tolkar Ben & Jerry´s glassen som en person eller en sak inte som en glass.

Tex.
1. Igår hade jag besök av två gäster ( Ben & Jerry´s). Därför kunde inte jag blogga igår kväll.
2. Igår kväll myste jag med en bok och min favvo Ben & Jerry´s i soffan. Underbart mysigt!
3. Igår kväll hade jag munsex med Ben & Jerry´s!

Den sist nämnda är min favorit, måste erkänna att jag är lite avvis.
Tänk nu när Ben & Jerry´s har kommit i portionsförpackning, då skulle jag kunna ha munsex med Ben & Jerry´s glassen på bussen utan att någon tittar snett på mig, på jobbet, på t-banan, framför tv, i bilen hem från Ica och så kan jag ge en Ben & Jerry´s till Jonas när jag har ont i huvudet. Det är ju underbart! Det är ju lite synd att Ben & Jerry´s är BARA en glass för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar