måndag 30 mars 2009

Mitt perfekta liv

Det går bra, jag är jävligt nöjd med min dag!
Att vara kåt, glad och tacksam flyter på som planerat..

Har handlat slalomutrustning, 1 timme, 3 affärer och sen var det färdigt. Väldigt upphetsand va det!

Glad blev jag när jag märkte att diskmaskinen hade gått sönder. Finns det något roligare än att diska för hand? Jonas plockar undan från bordet, jag diskar och O torkar. Det kommer att bli en mysig familjestund vid diskbänken varje dag.

Sitter här och äter karré full med bråsk, senor och fett. Är så jävla tacksam för det, för äntligen kanske jag kan gå ner mina två kilo som gnager runt midjan!

Nu ska jag ta en kopp te och sätta mig i solen och njuta av mitt perfekta liv, min perfekta kåthet, gladhet och tacksamhet!

3 kommentarer:

  1. Jag har förresten fått tag i clementiner!!! Du hade rätt, alla andra hade fel!

    SvaraRadera
  2. Haha jag skrattar åt dom som hade fel! Vilka puckon!

    SvaraRadera