onsdag 18 mars 2009

Slimmad kropp del2

Jakten på den slimmade kroppen har pågått i 9timmar! Än så länge har det gått bra. Sovit bra och ätit en redig frukost på äggrör med bacon och 3 skivor skinka, till det drack jag ingerfäravatten i vinglas, kändes både bra och lite lyxigt bland snor och ögongegg.

Känner mig lite fastare i hullet nu på morgonen, så framåt går det iaf!

Idag ska jag försöka träna samtidigt som jag är hemma med en extremt sjuk dotter. I förrgår hade hon feber och hosta, igår hade hon feber, hosta och var väldigt snorig, idag har hon allt + ögoninflammation. Så för henne går det bakåt. Stackarn!

4 kommentarer:

  1. Lycka till med slimmandet! :)

    SvaraRadera
  2. Tack! Sockerkakan i köket lockar men jag ska hålla ut......:)

    SvaraRadera
  3. hej hej..

    vilken fin och trevlig blogg du har.. Så du ska "slimma" dig.. hihi jag håller på att försöker med det jag med.. med GI metoden, har tagit bort ca 24 kilo sedan min lilla stina föddes i juni.. har ca 7 kilo kvar..
    hur går det för dig då?? kör du nån metod typ gi eller så?? alla tips är värdefulla för mig.. nu jäklar ska kilona bort!!

    kram

    SvaraRadera
  4. Tack Mamma Russin. Lämnade en kommentar hos dig =)
    Ikväll blir det en powerwalk.

    SvaraRadera