lördag 21 mars 2009

Jävla satans idiot kärrig, är det mig du menar?

Idag har farmor haft en halvdag med kusin I och O. De har varit på teater på Söder och sen blev det lunch på McDonalds. Fick världens tråkigaste leksak. Jag är besviken inte O.

O mår pyttelite bättre. Nu på kväll har hon inte kräkshostat något. Hon har ätit bra och lekt med en 4 gånger så stor rottis. Så det går framåt iaf.

Själv har jag jobbat och blivit kallad för jävla satans idiot kärring! Jag känner mig så värdefull och älskad.
Klockan är 21 och jag ligger i sängen en lördagskväll. Hur sorgligt kan det blir?

Är rastlös, vill festa, är bebissugen och jag vill vinna pengar!

2 kommentarer:

  1. Hehe det är mycket man vill :) vinna pengar vore inte dumt alls!

    Vad var det för typ om kallade dig det och varför? Finns så knepuga människor, i tygaffären igår var det en man som trängde sig förbi mig och muttrade "men flytta dig då" han gormade på expiditen och puttade sin son. Jag gav honom en arg blick och då säger han: "Jaså du kvar fortfarande?" med irriterad röst. Var väl nått med mig som störde honom.... =)

    SvaraRadera
  2. Det finns bittra jävlar och det finns underbara personer i detta samhälle. Jag är underbar person men har en förmåga att dra till mig bitterfittor speciellt på jobbet. Det är tur att man har en positiv man och en underbar dotter =)

    Hur går det med klänningen?

    SvaraRadera