torsdag 5 mars 2009

Om mig




Jag heter: Milla
Stjärntecken: Tvilling.
Jag kommer ifrån: Norrlands mittpunkt.
Jag har: 2 barn fast en av dem är min man.
Jag jobbar som: Att hjälpa andra.
På fritiden brukar jag: Skriva lister på vad jag ska göra på min fritid.
För att stilla mitt dåliga samvete: Ska jag börja källsortera mer och inte shoppa så mycket onödiga dyra väskor.
Jag har slutat: Skjuta saker framför mig.
Och börjat: Ta tag i saker och ting.
Om fem år tror jag att jag: Då har min idé uppfyllt och jag är snuskigt rik.
Om jag vann fem miljoner skulle jag: Köpa en lägenhet kontant, köpa ett året-om-stuga kontant. Köpa en nyare golf.
Jag skulle vilja vara bäst i världen på: Att tjäna pengar och vara förälder.
Jag hade velat uppfinna: Kortleken
Ett pinnsamt minne: Jag berättade för en tjej om en arrogant jävel som sen visade sig vara hennes kille. Pinnsammare än så kommer jag inte på.
Jag blir glad av: Min familj
Jag blir förbannad om: Någon tränger sig i kön.
Jag samlar på: Barn
Saker jag är stolta över: Dottern, mig själv och mina val.
Yrken jag kan tänka mig: Sångerska ( om jag hade rösten )

Favorit...

...maträtt: Alla sorters sallader och pommes
...grogg: Caprinoschka
...glass: Magnum mandel
...land: Varma länder
...lögn: Jag har brytit lillfingret eller var det tummen?!
...Tv-serien: Leila på landet
...film: -
...tidning: Allt om hemmet.
...plagg: Kjolar
...favoritbarnprogram: Hjärnkontoret


SAMLA VUXENPOÄNG:


Jobb (1p) ,visitkort (1 p), konferens (1p), bor hos föräldrarna (-2p), sambo/man (1p),

skild (3p), barn (2p), hus (2p), bil (1p, kombi +1p), husvagn/båt (2p) , hund (1p),
garage (1p), lån (1p), gemensam ekonomi (2p), pensionsspara (2p),
storhandla (1p), ICA-kundkort (1p), rabattkupong (2p), hushållsassistent (1p), diskmaskin (1p), symaskin (1p), dubbelsäng (2p), julgran (2p), morgontofflor (1p), långkappa/rock (1p), gråa hår (1p), celluliter (1p), morgontidningen (1p), korsord (1p), välja att inte svara i telefon (2p), putsa fönster (1p), tapetsera (1p), svampplockning (1p), långfärdsskrillor (1p), parmiddagar (1p), vinprovning (1p), buggkurs (1p), partaja till gamla vinylhits (1p), whisky (1p), lättöl (2p), kaffe på maten (1p), After Eight (1p), söndagsstek (2p), viktväktarna (2p), Friskis och svettis (1p), Bingolotto (1p), allsång på Skansken (2p).


SUMMA: 29 vuxenpoäng. Jösses.
Ganska fånigt men i brist på annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar