söndag 1 mars 2009

Tynell vs Milla

Tynell var lite snabbar än mig på Vasaloppet (tiden: 4.10.46 ).

Tynell:
Han är lång och kan ta långa "glidsteg" eller vad det heter.
Han kunde åka nerför backarna.
Han var bland de 3 först i spåret hela tiden
Han har stått på skidor säkert 1000gånger denna vinter.
Han har en tränare.
Han har bra lugnkapacitet.
Han bor inte i Stockholm.
Han har en proffs vallare med sig.
Han körde 9mil.

Milla ( jag ) :
Jag är kort och har vackra stumpar till ben.
Jag fick gå nerför backarna eftersom det gick snababre än att stå i kö.
Jag var bland de sista 5000 i spåret.
Jag hade stått på skidor 2 gånger förra vintern.
Jag är självlärd.
Jag har levt ett roligt liv, alltså har jag lugnkapacitet efter det.
Jag bor i Stockholm, hade slask hela förra vintern.
Valla?
Jag körde 3mil (tjejvasan) ..


Han är lite bättre, jag erkänner!
Grattis Tynell nästa år eller näst nästa år eller livet efter detta ska jag vara med igen och kriga för ett GULD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar